شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

راهنمای خرید ورق هایگلاس در کرج

معرفی انواع ملزومات ساخت کابینت

راهنمای خرید ورق هایگلاس در کرج

۷ بازديد

خرید مورق هایگلاس در  کرج

ورق ‌های هایگلاس نوعی ورق با مغزی ام دی اف هستند که از یک طرف با روکش پلاستیکی پلکسی‌ گلاس و از طرف دیگر با روکش ارزان ‌تری به نام ملامینه پوشانده شده ‌اند. ورق‌ های هایگلاس به دلیل وجود روکش پلکسی‌ گلاس، دارای سطحی براق، درخشنده و شفاف بوده و از این‌ جهت بسیار مشابه با ام دی اف ملامینه هستند. زیرا مغزی ورق ‌های ملامینه نیز از ام دی اف خام بوده و فرق این ۲ ورق در درخشندگی آنها است که ورق‌های هایگلاس بسیار براق‌ تر از ام دی اف های ملامینه می ‌باشند. روکش پلکسی‌ گلاس به‌ کار رفته در ورق‌های هایگلاس ظاهری شبیه به شیشه داشته ولی از آن بسیار مقاوم‌ تر و سبک ‌تر است.

ورق‌های هایگلاس دارای کاربردهای فراوانی می ‌باشند که از این کاربردها می ‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید انواع کمد، ویترین، میزهای اداری و فایل ‌ها
  • کاربرد فراوان در تولید و نصب کابینت‌های آشپزخانه
  • کاربرد در ساخت کمد دیواری و سرویس تختخواب
  • کاربرد در سرویس خواب و اتاق کودک
  • کاربرد در نمایشگاه‌ها و همچنین در دکوراسیون‌ های داخلی ادارات و منازل

در هنگام خرید ورق ‌های هایگلاس، توجه به برخی نکات سبب می‌ شود که انتخاب بهتری داشته و ورقی را خریداری نمایید که علاوه‌ بر کیفیت بسیار بالا دارای قیمت بسیار مقرون‌ به‌ صرفه باشد. در ادامه به بررسی این نکات پرداخته و آ‌ها را مورد مطالعه قرار خواهیم داد.

نکات قابل‌ توجه در خرید ورق هایگلاس در کرج

ازجمله نکات قابل‌ توجه در خرید ورق‌ هایگلاس در کرج می ‌توان به موارد به چند مورد زیر اشاره داشت:

  • ابعاد ورق هایگلاس

یکی از موضوعاتی که در هنگام خرید ورق‌ هایگلاس باید به آن توجه نمایید، ابعاد ورق‌ های هایگلاس است. ورق‌های هایگلاس در ۲ سایز ۲۴۴ / ۱۲۲ و ۱۲۲/ ۲۸۰ تولید شده که بیشترین ابعاد مصرفی ابعاد ۱۲۲/ ۲۸۰ می ‌باشند. با اندازه‌گیری متراژ مکان قرارگیری کابینت آشپزخانه‌ ها و یا هر مکانی که می‌ خواهید از ورق ‌های هایگلاس استفاده نمایید توسط یک نصاب، اندازه دقیق ابعاد مورد نیاز را تعیین کرده تا بهترین استفاده از ورق‌های هایگلاس را کرده و دورریز آن را کاهش دهید.

  • سطح صاف و صیقلی

در هنگام خرید ورق‌های هایگلاس به سطح صاف و یکنواخت آن‌ها توجه نمایید. ورق ‌های هایگلاس مرغوب و باکیفیت دارای سطحی بسیار صیقلی و صاف بوده و هیچگونه برآمدگی و فرورفتگی در سطح آن‌ها مشاهده نمی ‌شود. ازاین‌ رو این ورق‌ ها را در مقابل نور قرار داده و با تکان دادن ورق از نداشتن موج و پستی‌ و بلندی در سطح آنها اطمینان حاصل کنید.

  • درخشندگی

همانطور که گفته شد، ورق‌های هایگلاس دارای سطحی بسیار براق و درخشنده می باشند. اگر می‌خواهید جهت ساخت کابینت آشپزخانه از ورق‌ های براق و درخشنده استفاده کنید، انتخاب ورق‌های هایگلاس بهترین گزینه خواهد بود.

  • رنگ و طرح

انتخاب رنگ و طرح ورق‌ های هایگلاس بستگی به سلیقه افراد و نوع دکوراسیون آشپزخانه خواهد داشت. ورق ‌های هایگلاس علاوه ‌بر مدل ‌های براق، دارای مدل‌های مات و همچنین طرح برجسته نیز می ‌باشند. همچنین انتخاب ورق‌های براق هایگلاس در رنگ‌های روشن فضای آشپزخانه‌ ها را بزرگتر و انتخاب رنگ‌ های تیره فضای آشپزخانه را کوچک ‌تر جلوه می‌ دهد. ازاین ‌رو در هنگام انتخاب رنگ و طرح به این نکات توجه نمایید.

  • نظافت آسان

اگر نظافت آسان و راحت کابینت ‌ها برای شما بسیار حائز اهمیت است، پس در هنگام خرید کابینت، ورق‌های هایگلاس را انتخاب نمایید. این ورق‌ها بسیار راحت با یک دستمال مرطوب پاک شده و در مقابل رطوبت و مواد شوینده بسیار مقاوم هستند.

  • دوام و طول عمر

از دیگر نکات مهمی که در هنگام خرید ورق ‌های هایگلاس باید به آن توجه نمایید، دوام و طول عمر بالای آن‌ها است. ورق‌های هایگلاس در مقابل حرارت، رطوبت، سرما و گرما، حشرات و ضربه و فشار مقاوم بوده و دارای طول عمر بسیاری هستند. همچنین اگر این ورق‌ ها پس‌ از مدت‌ ها استفاده دچار خرابی شوند، امکان تعویض و تعمیر آنها با همان رنگ و طرح امکان‌ پذیر است.

  • خرید از مراکز معتبر

آخرین نکته‌ ای که باید به آن توجه کنید، تهیه و خرید ورق‌ های هایگلاس از مراکز معتبر با قیمت‌ های مناسب است. همانطور که می‌دانید ورق ‌های باکیفیت نسبت‌ به ورق ‌های کیفیت پایین دارای قیمت بیشتری بوده و مرغوب‌تر می‌باشند. خرید از مراکز معتبر سبب می‌شود که خیالتان از بابت دوام و طول عمر و کیفیت ورق‌ها راحت بوده و می‌توانید از خدمات پس‌ از فروش این مراکز نیز استفاده نمایید.

فروشگاه متین هایگلاس در کرج، یکی از مراکز بسیار معتبر و مطمئن در زمینه فروش و پخش انواع ورق‌های ام دی اف و ملزومات کابینت‌سازی می ‌باشد.

مشتریان می ‌توانند جهت خرید ورق ام دی اف در کرج به این مراکز مراجعه کرده و اجناس خود را خریداری نمایند. تمامی محصولات متین هایگلاس دارای ضمانت بوده و همگی از کیفیت و قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند. شما میتوانید برای خرید ورق ام دی اف در کرج به این فروشگاه رفته و با مشاوره کارشناسان متین‌هایگلاس بهترین انتخاب را انجام دهید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.